مرغ و خروس محلی برای قربانی|مرغ یا خروس محلی

مرغ و خروس محلی برای قربانی 
جوجه ها محلی پرندگان اجتماعی هستند که از همراهی با گله خود لذت می برند. آنها علیرغم جامعه پذیری خود، سلسله مراتب مشخصی را در گله خود حفظ می کنند. جوجه‌ها ترتیب نوک زدن خود را انجام می‌دهند تا مشخص کنند چه کسی اول غذا می‌خورد، می‌نوشد و جفت می‌گیرد. یک گله صلح آمیز نظم نوک زدن ثابتی دارد، اگرچه پرندگان گاهی اوقات یکدیگر را به چالش می کشند تا بالاتر بروند.

مرغ یا خروس محلی
مرغ یا خروس محلی وقتی جوجه ها جوان هستند، تشخیص بین مرغ و خروس بسیار سخت است. اگر آنها اولین تولد خود را جشن نگرفته باشند، مرغ ها را پولت و خروس ها را خروس می نامند. فردی که روش آناتومی مرغ را می شناسد می تواند با نگاه کردن به دریچه، جنسیت جوجه تازه هچ شده را تعیین کند.شکل باشد و برای تعیین درست جنسیت به یک چشم باتجربه نیاز دارد، بنابراین بسیاری از صاحبان جوجه ها منتظر می مانند و تماشا می کنند تا بدانند چه چیزی در گله آنها وجود دارد.مقاله خروس قربانی در تهران را در اینجا مطالعه کنید

روشی که در آن یک پولت به بلوغ جنسی می رسد، تأثیر پایداری بر زندگی مولد مرغ خواهد داشت. پولت ها برای رسیدن به وزن مشخصی در یک سن خاص رشد می کنند. بسیاری از مشکلاتی که در گله تخمگذار رخ می دهد را می توان به وزن ناکافی بدن در طول دوره رشد ردیابی کرد.

برای خرید مرغ و خروس زنده با ما تماس حاصل فرمایید 

پولت‌های پرورش‌یافته تجاری در طول مرحله رشد سه رژیم غذایی دریافت می‌کنند: شروع، رشد و توسعه‌دهنده. اکثر فروشگاه های خوراک فقط یک یا دو نوع خوراک برای بالا بردن پولت های جایگزین می فروشند.

خصوصیات فیزیکی
هنگامی که پرندگان حدود 3 ماهه شوند، پرهای آنها شروع به رشد می کند و سرنخ هایی در مورد آرایش گله ارائه می دهد. پرهای زین در جلوی دم، بلند و نوک تیز روی خروس و پرهای مرغ گرد خواهد بود. همانطور که خروس تبدیل به خروس می شود، برخی از پرهای دم بلند و خمیده می شوند. خروس‌ها و مرغ‌ها هر دو دارای زوزه‌هایی هستند – ضایعات قرمز و گوشتی که از منقارشان آویزان است – و شانه‌ها، زوائد بالای سرشان. خروس ها نسبت به مرغ ها شانه های بزرگتری دارند. هر دو می توانند روی پاهای خود خار داشته باشند، اما اگر مرغ ها آنها را داشته باشند، از خارهای خروس کوچکتر هستند.
«نژادهای مرغ و خروس بومی دارای ارزش فرهنگی قابل توجهی هستند که نژادهای اصلاح شده فاقد آن هستند. نژادهای مرغ بومی منحصراً در فروشگاه های خاص عرضه میشوند، از این رو در سطح محلی از ارزش بالایی برخوردارند.
بسیاری از نژادهای مرغ خروس سیاه، پرندگان گوشتی خوبی هستند. آنها سریعتر از برخی از نژادهای مرغ بالغ می شوند و اندازه بزرگتر آنها را برای برشته کردن مطلوب می کند. وقتی به دنبال ترکیبی از پرندگان گوشتی هستید، به مجموعه‌های خروس ما نگاهی بیندازید.
حفاظت از نژادهای محلی دارای تنوع ژنتیکی خاص برای محیط خاص برای توسعه پایدار ضروری است. گرچه آنها به صورت جمعیت های عددی کوچکی وجود دارند، نژادهای محلی نه تنها به شدت با محیط طبیعی سازگار هستند، بلکه بخشی جدایی ناپذیر از سبک زندگی مردم روستایی هستند. مردم، دام ها و محیط زیست یک اکوسیستم متعادل اما پایدار را تشکیل می دهند و بنابراین تأثیر بالقوه هرگونه مداخله برای بهبود تولید در سیستم سنتی باید از پیش تعیین شود. وضعیت در تولید مرغ فشرده حومه شهری، صنعتی و مقیاس کوچک که در آن می توان از طریق برنامه های توسعه به خوبی طراحی شده به بهبودهای سریع دست یافت، حساسیت کمتری دارد. با این حال، بخش فشرده تولید طیور معمولاً بسیار کوچکتر از بخش طیور خانوادگی در تقریباً همه کشورهای در حال توسعه است.

امتیاز شما به این مقاله
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *