قیمت خروس|خرید و سفارش آنلاین مرغ و خروس زنده

قیمت خروس
قیمت خروس

قیمت خروس

همان طور که می دانید امروزه به علت گرانی و اوضاع اقتصادی کشور ، قیمت گوسفند زنده بسیار افزایش یافته است. مردم ما رسم دارند هرساله به مناسبت های مختلف گوسفند قربانی میکنند. یکی از این مناسبت هایی که هرساله مردم طبق رسم و رسوم در آن روز گوسفند قربانی می کنند ، عید قربان می باشد. البته این رسم امروزه کمرنگ تر شده است و دلیل آن افزایش قیمت گوسفند زنده می باشد. امروزه مردم برای قربانی کردن از مرغ و خروس زنده استفاده می کنند. البته به دلیل عدم ثبات در بازار برای قیمت خروس ،نمی توان قیمتی مشخص تعیین کرد. به دلیل با صرفه بودن خروس نسبت به گوسفند ، بسیاری از مردم برای رسم و رسوم خود تمایل به قربانی کردن خروس زنده پیدا کردند.

شما می توانید برای مطلع شدن از قیمت مرغ زنده، خروس زنده با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در این زمینه به طور کامل شما را راهنمایی کنند. خرید خروس زنده بسیار باصرفه تر از خرید گوشت آن می باشد. در واقع امروزه مرغ و خروس ، غذای محبوب مردم کشور ما محسوب می شود و جزو پراستفاده ترین ها می باشد. شما می توانید به راحتی با سفارش مرغ و خروس زنده به صورت آنلاین در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت مرغ و خروس 

یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت مرغ و خروس زنده ، نژاد آن می باشد. برخی از نژاد های خروس ها بسیار کمیاب می باشند و از همین رو قیمت آن نیز نسبت به دیگر نژاد ها بیشتر می باشد. البته عوامل دیگر همچون وزن ، ظاهر و… نیز در قیمت گذاری خروس تاثیر گذار است. یکی از نژادهای نسبتا گران خروس، لاری می باشد. این نوع خروس نسبت به خروس های معمولی که در بازار وجود دارد بهعلت نژاد کمی گران تر می باشد. وزن نیز جز عوامل مهمی است که در قیمت دام ها تاثیر گذار می باشد. همان طور که واضح است، هرچه وزن یک خروس یا دام بیشتر باشد مسلما قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت خروس 80000 تومان و انواع مرغ و خروس سیاه از 150000 تا 300000 تومان 

تماس تلفنی

انواع نژاد مرغ و خروس 

سبرایت

نژاد سبرایت جزو نژاد های جنگجو می باشد. مرغ و خروس هایی که از این نوع نژاد هستند، اکثرا جنگجو می باشند. مرغ و خروس های این نوع نژاد خود به دو دسته تقسیم می شوند. سبرایت نقره ای و سبرایت طلایی ، دو واریته ی اصلی نژاد سبرایت می باشند. این نوع مرغ و خروس ها به نام مینیاتوری نیز معروف می باشند. از ویژگی های ظاهری این مرغ و خروس ها می توان به زیبایی و جثه ی کوچک ان ها اشاره نمود. 

ابریشمی

مرغ و خروس های این نوع نژاد زینتی می باشند و پر های آن ها مانند الیاف ابریشم می باشد. دلیل نام گذاری آن ها نیز همین موضوع بوده است. از ویژگی های این نوع نژاد می توان به آرام بودن آن ها اشاره کرد. این نوع مرغ و خروس بر خلاف سبرایت ها بسیار آرام می باشند و نگهداری کردن از آن ها بسیار راحت است. مرغ و خروس های این دسته نیز مانند سبرایت ها دارای جثه ای کوچک می باشند. از خصوصیات آن ها می توان به داشتن کاکل و ریش بلند اشاره نمود.

لهستانی

همان طور که از نام این نژاد مشخص است ، این نوع مرغ و خروس ها بومی لهستان می باشند. کشور لهستان پیشرو در پرورش مرغ و خروس های این نوع نژاد می باشد. هم چنین به کشور های دیگر صادر نیز می کند. این مرغ و خروس ها نیز به علت زیبایی ظاهری ، جزو مرغ و خروس های زینتی محسوب می شوند و رنگ های متفاوتی دارند.

سلطان

از جمله با ارزش ترین مرغ و خروس های زینتی، مرغ و خروس های نژاد سلطان می باشند. نژاد این نوع مرغ و خروس ها به کشور ترکیه باز می گردد. از خصوصیات ظاهری این نوع مرغ و خروس ها می توان به جثه ی متوسط آن ها اشاره نمود. آن ها 5 انگشتی می باشند و هم چنین دارای سینه ای پهن می باشند. هم چنین از دیگر خصوصیات ظاهری آن ها می توان به تاج پرپشت و ریش پرپشت آن ها اشاره نمود. این نوع مرغ و خروس ها دارای رنگ های مختلفی می باشند. وزن اکثر مرغ های این نوع نژاد 2 کیلوگرم و خروس های آن 3 کیلوگرم می باشد. 

قیمت مرغ و خروس زنده در تهران

شما می توانید برای مطلع شدن از قیمت مرغ و خروس زنده با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما این اطلاعات در اختیار شما قرار دهند. هم چنین می توانید سفارش مرغ و خروس زنده خود را به راحتی به صورت اینترنتی ثبت کنید تا ما در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کرده و آن را برای شما ارسال کنیم. هم چنی می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید که امکان خرید حضوری دام زنده نیز برای شما وجود دارد.

دلایل گرانی مرغ و خروس زنده

گران شدن قیمت مرغ و خروس زنده می واند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله دلایل گرانی مرغ و خروس می تواند بالا رفتن قیمت دان و آذوقه باشد. همان طور که می دانید امروزه به دلایل متعدید از جمله تحریم ، قیمت دلار بسیار بالا رفته است. از همین رو قیمت دان و آذوقه نیز افزایش پیدا کرده است. همه ی این ها مانند زنجیره ای به هم متصل می باشند و در پی افزایش قیمت آن ها قیمت مرغ و خروس زنده نیز افزایش پیدا می کند. 

از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت مرغ و خروس تغییر فصل می باشد. قیمت مرغ و خروس زنده در فصول مختلف متفاوت است. به طور مثال در اوایل فصل تابستان مرغ و خروس ها تولید مثل می کنند و پرورش دهندگان برای بالا بردن قیمت مرغ و خروس ، فروش خود را کم نموده تا میزان عرضه کاهش یافته و قیمت افزایش بیابد.

شرایط جوی نیز در تغییر قیمت مرغ و خروس بسیار تاثیر گذار است. از جمله دلایل کاهش جمعیت مرغ و خروس در کشور خشکسالی و کمبود آب می باشد. همان طور که در بالاتر ذکر شد در این موارد که میزان عرضه کاهش می یابد تقاضای آن افزایش می یابد و در نتیجه سبب گرانی مرغ و خروس زنده می شود.

امتیاز شما به این مقاله
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *