مرغ و خروس زنده|خرید انواع مرغ و خروس زنده

برای تهیه و خرید مرغ و خروس زنده در شهرهای بزرگ مشکلات بزرگی وجود دارد. از جمله مشکلات تهیه مرغ و خروس زنده، رفتن به حاشیه شهر، مطمئن نبودن از سلامت مرغ زنده و خروس و … می باشد. مجموعه عرضه کننده مرغ و خروس آرمان برای ارائه مرغ و خروس زنده برای قربانی کردن و دفع بلا نمودن، تولد نوزاد، چشم زخم و انجام دادن نکات شرعی قبل از قربانی مرغ و خروس زنده است. انواع دام و طیور مانند مرغ تخم گذار و نیمچه، مرغ و خروس زینتی، محلی، ماشینی، اردک، غاز، بوقلمون، تخم مرغ و … در این مجموعه زیر نظر دامپزشک پرورش می یابد.

اهمیت قربانی کردن در اسلام کسب تقوا، بزرگی یاد خدا، قرب به او، کمک رسانى به دیگر مسلمانان، حفظ شعائر الهى‏ و سیر کردن گرسنه‏ها فلسفه قربانی می باشد و همچنین قربانى‏ کردن، یکى از راه هاى شکر گزاری هستند. 
به دلیل عمر طیور یعنی اینکه مرغ و خروس چند ساله هستند و همچنین مقدار وزنی که مرغ و خروس دارند قیمت مرغ و خروس برای قربانی می تواند دارای نرخ های متفاوتی باشند اما لازم است اطلاع داشته باشید که همیشه قیمت مرغ و خروس سیاه و محلی از طیوری که به صورت ماشینی پرورش می یابند گران تر می باشند. اما با توجه به نوسانات گوشت گرم در کشور و همین طور گران شدن غذای دام و طیوربه شکل هر روزه، فروشندگان طیور مانند مرغ زنده وخروس و دام زنده در این مجموعه برای قربانی و دیگر طیور زنده را به صورت روزانه عرضه می نمایند. به همین دلیل شما می توانید تا قبل از خرید قربانی از قیمت آن آگاه شوید.
مرغ و خروس نیزهمانند دیگر دامهای زنده دارای نژاد های متفاوت است یعنی هم به صورت محلی و هم معمولی منظور ماشینی است. مجموعه ما انواع مرغ و خروس را عرضه می کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود تماس گیرید.
مشتریان عزیز می توانند برای تهیه انواع مرغ و خروس زنده جهت قربانی و همچنین سایر طیور با شماره های زیر در تماس باشند.

22538486-88626827-09195299414-09124361322

امتیاز شما به این مقاله
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *