مرغ و خروس قربانی|مرغ و خروس زنده جهت قربانی

مرغ و خروس قربانی
مرغ و خروس قربانی

به دلیل بالا رفتن قیمت گوسفند ، عده ی زیادی قادر به خرید گوسفند نیستند به همین علت بسیاری از افراد برای دفع بلا از خود و خوانواده ی خود اقدام به قربانی کردن خروس یا مرغ زنده می نمایند. این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است که بتوانید به راحتی و از طریق اینترنت مرغ و خروس خریداری کرده و برای دفع چشم زخم آن را قربانی نمایید. شما قادر به سفارش اینترنتی مرغ و خروس قربانی می باشید. لازم به ذکر است که مرغ یا خروس شما همراه با قصاب فرستاده خواهد شد و در همان جا می توانید مرغ و خروس خود را قربانی کنید.

قربانی کردن مرغ و خروس

بسیاری افراد در برخی از روز های خاص نذر می کنند که گوسفند قربانی کنند. همان طور که در بالاتر عرض کردیم ، با توجه به افزایش بیش از حد قیمت گوسفند ، بسیاری از افراد قادر به خرید گوسفند زنده نمی باشند و به همین علت از مرغ و خروس قربانی استفاده می کنند. ما این امکان را برای شما فراهم آوردیم تا به راحتی بتوانید از طریق اینترنت مرغ و خروس خود را سفارش دهید.خرید خروس زنده در تهران فقط با یک تماس

نژاد مرغ و خروس ها

مرغ و خروس نیز مانند گوسفند ها دارای نژاد های گوناگونی می باشند که همین تفاوت در نژاد، باعث می شود که قیمت های آن ها نیز باهم متفاوت باشند. مرغ و خروس از نژاد های کوشین ، سبرایت ، برهما و لهستانی ظاهر بسیار زیبایی دارند و در جهان بسیار مشهور می باشند. این نوع مرغ و خروس ها به علت ظاهر زیبای آن ها ، مرغ و خروس های زینتی می باشند. این نوع خروس ها ر بازار موجود هستند و شما به راحتی می توانید آن ها را تهیه نمایید. از دیگر نژاد های مرغ و خروس می توان به مرغ و خروس لاری که بسیار مشهور هستند اشاره کنیم. این نوع مرغ و خروس ها نسبت به دیگر نژاد ها از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

علت شهرت مرغ و خروس های سبرایت ، زیبایی آن ها می باشد که سبب متمایز کردن آن ها از دیگر مرغ و خروس ها شده است. مرغ و خروس های کوشین دارای وزن بیشتری نسبت به دیگر نژاد های مرغ و خروس می باشند. از زیباترین مرغ و خروس ها می توان به مرغ و خروس های فونیکس اشاره کرد. این نوع از مرغ و خروس ها دارای دم دراز و خوشرنگی می باشند که طول آن 5 فوت است. در بین مرغ و خروس ها ، مرغ و خروس ابریشمی به علت سفید رنگی و آرام بودن بسیار مشهور است.

قیمت مرغ و خروس اکثرا به وزن آن بستگی دارد اما در بعضی موارد نیز نوع نژاد در قیمت گذاری بسیار تاثیر گذار خواهد بود. البته باید توجه داشت که سن مرغ و خروس و هم چنین تخمگذار بودن آن می تواند در تعیین قیمت تاثیر گذار باشد. مرغ و خروس های سیاه نیز از جمله گران ترین نژاد ها محسوب می شود. در هر صورت مرغ و خروس بسیار باصرفه تر و مناسب تر از گوسفند می باشد. بنابراین اگر هزینه ی گوسفند قربانی برای شما بسیار زیاد می شود ، می توانید از مرغ و خروس استفاده کنید. 

مجموعه آرمان برای رفاه حال شما در این برهه زمانی اقدام به فروش مرغ زنده و خروس زنده جهت قربانی و دفع بلا و چشم زخم می کند. به دلیل وضعیت گرانی گوشت قرمز در سال های اخیر اکثر هموطنان عزیزمان برای قربانی و دفع بلا از خروس و مرغ قربانی استفاده می نمایند. مرغ و خروس زنده از نظر قیمت مناسبتر می باشد ولی به دلیل اینکه در شهرهای بزرگ مرغ و خروس زنده را پیدا کردن کار دشواری می باشد. ولی به دلیل اینکه عرضه طیور در مناطق حاشیه ای انجام می پذیرد و امکان رفتن به این مناطق سخت و دور از صرفه ی اقتصادی می باشد مجموعه آرمان خدمات را انجام می دهد. 

مجموعه آرمان در جهت رفاه هموطنان عزیزمان اقدام به فروش خروس و مرغ قربانی نموده است .از خدمات ویژه مجموعه آرمان دریافت سفارشات قربانی خروس و همین طور مرغ زنده برای مشتریان گرامی است و از کارکنان و مسئولین با انصاف در این راستا بهره برده است و با قیمت روز و در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

مجموعه آرمان مرغ و خروس محلی و ماشینی برای قربانی را دارا می باشد و همشهریان عزیز بر اساس نیازشان سفارشات خود را در دو نوع یعنی مرغ و خروس زنده محلی و ماشینی را ازمجموعه بخواهید. طیور این مجموعه به شکل کاملا بهداشتی و در مکانی مناسب تحت نظارت دامپزشکی طیور محلی وماشینی پرورش داده می شود.

مزایای خرید مرغ و خروس زنده

۱- سفارش نامحدود 

۲- عدم حضور فیزیکی به مرغداری ها در حاشیه شهر

۴- تضمین سلامت مرغ زنده و خروس زنده 

۵- پاسخگویی شبانه روزی 

۶- انواع نژاد خروس از جمله خروس سیاه محلی جهت قربانی

شماره تلفن ثابت:

22538486 – 88626827
22307869 – 22307869
8053042 – 88626827
44273356 – 44273354
77813682 – 77690636
09195299414 – 09124361322

 

خروس سیاه

خروس سیاه یا نژاد نیوجرسی به عنوان نژاد غول دو منظوره که پس از آن به طور سنتی توسعه داده شده مورد استفاده برای تولید گوشت سنگین است.خروس سیاه شانه تک با لاله گوش سیاه و پوست سیاه و تخمگذاری با تخم مرغ رنگ پوست قهوه ای تولید می کند. نژاد غول نیوجرسی در سه گونه سیاه، سفید، و آبی را انجمن طیور آمریکا (APA) به رسمیت می شناسد.

 

قیمت خروس زنده برای قربانی و دفع بلا سال 1401

 

قیمت خرید مرغ و خروس زنده محلی برای قربانی کردن، دفع بلا، چشم زخم و بهبود بیماری خاص ارزان و با نرخ مناسب امسال 1401 در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان عزیز در مجموعه مستر خورس امکان پذیر می باشد. با توجه به اینکه امروزه تقاضای زیادی برای خرید انواع طیور محلی وجود دارد، و در این رابطه افراد زیادی در این زمینه فعالیت دارند، تصمیم به اضافه کردن بخش خرید و فروش خروس زنده محلی و مرغ زنده روز نمودیم. از این رو سعی داریم بتوانیم محصولی سالم و بهداشتی که در مجموعه ای تحت نظارت سازمان دامپزشکی و سایر نهاد های ناظر پرورش داده می شود را به دست مشتریان عزیز برسانیم .خرید خروس زنده فقط با یک تماس

 

شماره تلفن ثابت:

22538486 – 88626827
22307869 – 22307869
8053042 – 88626827
44273356 – 44273354
77813682 – 77690636
09195299414 – 09124361322

خدمات اصلی این مجموعه ارائه انواع دام زنده برای ذبح از قبیل گاو و گوساله، گوسفند و بره می باشد. افزودن بخش فروش طیور شامل مرغ، خروس، بوقلمون محلی، شترمرغ و … در راستای برطرف کردن نیاز مشتریان عزیز می باشد.

خرید خروس زنده محلی برای قربانی کردن

خرید خروس زنده محلی برای قربانی کردن و دفع بلا و چشم زخم بسیار در بین مردم مرسوم است و روزانه تعداد زیادی سفارش مبنی بر دریافت خروس زنده محلی در تهران و کرج از سوی مشتریان درخواست می شود. بسیاری از افراد بنا به ذائقه نسبت به مصرف گوشت طیور محلی بیشتر مشتاق هستند. اما بسیاری دیگر نیز بنا به وجود رسم و رسومات حاکم بر جامعه نسبت به این نوع خرید اقدام می کنند. خرید این دام برای قربانی کردن در موارد بسیاری صورت می گیرد و عزیزان زیادی نسبت به نذر کردن آنها اقدام می کنند.

 

با توجه به جمعیت زیاد تهران و مناطق حومه، میزان تقاضا برای خرید گوشت سفید در جهت برطرف کردن نیاز پخت و پز و مصرف روزانه بسیار زیاد است. در این راستا روزانه مقدار زیادی مرغ و خروس از مرغداری ها روانه بازار می شوند. در این میان برخی از افراد نسبت به استفاده از مرغ کشتار روز به صورت بسته بندی تمایل زیادی ندارند و به خرید مرغ و خروس محلی زنده تمایل دارند. که در این رابطه مجموعه مستر خورس این امکان را برای شما پایتخت نشینان عزیز فراهم آورده است.

 

    جهت خرید خروس زنده و مرغ سالم کاملا بهداشتی با کیفیت بالا در سال 1401 می توانید با شماره تماس مرکز فروش مستر خورس در ارتباط باشید.

شماره تلفن ثابت:

22538486 – 88626827
22307869 – 22307869
8053042 – 88626827
44273356 – 44273354
77813682 – 77690636
09195299414 – 09124361322

 

قیمت مرغ و خروس زنده

خرید مرغ زنده محلی

 

عزیزانی که قصد قربانی کردن دارند بیشتر نسبت به خرید خروس تمایل دارند و کمتر به سراغ مرغ می روند. خرید مرغ محلی زنده در راستای بهره مندی از تخم مرغ و استفاده از گوشت صورت می گیرد. برخی از نژاد های مرغ محلی تخم گذار هستند و توانایی تخم گذاری حتی دو بار در شبانه روز و یا به صورت دو زرده را دارند. بیشتر عزیزانی که قصد استفاده از تخم مرغ محلی و همچنین استفاده از گوشت سفید محلی را داشته باشند نسبت به خرید مرغ محلی زنده اقدام می کنند.

 

رژیم غذایی و سفره ایرانی به صورتی می باشد که مصرف گوشت قرمز و گوشت سفید بسیار رواج دارد. در همین راستا خرید گوسفند زنده، گوساله و … برای برآورده شدن نیاز به گوشت قرمز و خرید مرغ محلی ارگانیک نیز برای برطرف کردن نیاز به گوشت سفید صورت می گیرد. بسیاری از افراد به دنبال گوشت سفید ارگانیک هستند که با اطمینان خاطر از طبیعی بودن رشد مرغ نسبت به مصرف آن اقدام کنند. که این امکان در مجموعه مستر خورس برای مشتریان فراهم شده است.

 

خرید خروس زنده برای قربانی و دفع بلا

قیمت خروس زنده

نرخ طیور در سال 99 و 1400 با افزایش زیادی در بازه زمانی های متنوع همراه بوده است. عوامل مختلفی همچون کمبود نهاده ها و دانه های دامی در کنار مشکلات مرغداران و … سبب شدند تا قیمت این محصول در ماه های مختلف همواره افزایش یابد. قیمت خروس کشتار روز به صورت بسته بندی برای مصرف خانوار در برخی از ماه های سال تا حدود 40 هزار تومان (سال 99) نیز پیش رفت، مطمئنا قیمت خروس زنده 1401 نیز در مقایسه با این قیمت بالاتر خواهد بود.

 

افزایش قیمت روز خروس زنده محلی در سال 1401 نیز به طور کامل قابل پیش بینی می باشد. با توجه به اینکه تورم حاصل از مشکلات اقتصادی همواره بر نرخ دانه ها تاثیر می گذارد، همواره مرغداری ها خواهان افزایش تعرفه می باشند. همین موضوع در کنار مشکلات دیگری که وجود دارد می تواند سبب صعودی شدن قیمت ها شود. جهت استعلام نرخ بروز در تهران با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید.

قیمت روز مرغ زنده برای هر کیلوگرم

لازم است به این موضوع مهم دقت کنید که قیمت مرغ محلی بر اساس مقدار وزن آن به صورت کیلویی تعیین نمی شود. نژاد های محلی بر اساس معیار های مختلفی همچون نوع نژاد، تخم گذار بودن، رنگ، جثه و … قیمت گذاری می شوند. البته توجه به موضوع وزن هم یکی از معیارها محسوب می شود، اما نه مثل سایر موارد که در بازار وجود دارند. مطمئنا نژاد هایی که تخم گذار هستند با قیمت بیشتری به فروش می رسند. نرخ روز مرغ زنده می تواند بر اساس تعرفه هایی که در بازار خرید و فروش این پرندگان وجود دارد، تغییراتی داشته باشد.

قیمت مرغ محلی زنده 1400 همچون قیمت خروس بدون شک با افزایش همراه خواهد بود. عدم مدیریت بازار، گرانی دانه های مصرفی، افزایش هزینه های نگهداری و … سبب شده است تا قیمت های بالایی برای این نوع پرندگان در نظر گرفته شود. مرغ ها بیشتر برای استفاده از گوشت و تخم مرغ خریداری می شوند و در همین راستا می توانند حتی قیمتی بیشتری از قیمت اعلام شده برای خروس داشته باشند.

قیمت مرغ زنده در تهران

مراکز فروش مرغ و خروس زنده

علاوه بر اینکه خرید خروس محلی برای قربانی کردن صورت می گیرد، در مواردی برای مصرف از گوشت نیز انجام می شود. مطمئنا راجع به موضوعاتی همچون تزریق هورمون به مرغ ها و خروس های حاضر در مرغداری ها اخباری شنیده اید و در رابطه با امراضی که می توانند در بدن ایجاد کنند نیز اطلاعاتی در اختیار دارید. بسیاری از عزیزان با شنیدن این اخبار و در جهت دسترسی داشتن به گوشت طبیعی و سالم نسبت به خرید و فروش خروس محلی زنده در تهران و کرج اقدام می کنند.

از سوی دیگر تخم مرغ به عنوان یکی از مواد غذایی پر استفاده شناخته می شود، بنابراین مصرف این محصول به صورت سالم و ارگانیک مورد توجه افراد زیادی می باشد. خرید و فروش مرغ محلی زنده نیز می تواند علاوه بر فراهم آوردن امکان دسترسی به گوشت سالم، امکان در اختیار بودن تخم مرغ سالم و ارگانیک برای افراد را نیز به وجود بیاورد.

مرغ و خروس سیاه رنگ محلی

احکام قربانی کردن در دین اسلام

 

یکی از نکات مهم که شاید لازم بدانید در مورد آن مطالعه داشته باشید مربوط به این است که چرا اقدام به قربانی کردن و ذبح می کنیم. به طور کلی از نظر دینی در اسلام چه احکامی دارد و به چه منظور طبق آداب و رسوم اقدام به انجام این کار می کنند. در ساده ترین حالت ممکن می توان به این موضوع اشاره کرد، بیشتر مردم در مواقعی خاص برای دوری از بلا (دفع بلا)، بهبود بیماری، چشم زخم، نذری، رفع حاجت و … اقدام به قربانی کردن خروس سیاه و رنگ های دیگر یا هر نوع دام دیگری می کنند.

 

احکام مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم، خواندن دعای مخصوص مربوط به زمان ذبح خروس می باشد. همچنین در برخی ساعات شبانه روز نباید اقدام به ذبح حیوان کنید. در اینباره در بخش وبلاگ به طور مفصل صحبت می کنیم. همچنین نظر مرجع تقلید نیز در اینباره وجود دارد که اشاره ای به آنها خواهیم داشت.

خرید خروس سیاه و مرغ سیاه

طبق آداب و رسوم گذشته، امروزه میزان خرید خروس زنده که به صورت طبیعی و ارگانیک رشد کرده اند بسیار زیاد است. در این میان برخی بر این باورند که خروس سیاه رنگ و حتی برخی رنگ های دیگر مثل سفید، خال دار و … بهتر می باشند. از سوی دیگر خرید مرغ سیاه نیز بر اساس این باور که تخم، مرغ زنده سیاه رنگ دارای خواص بیشتر و خاصیت های درمانی می باشد، انجام می شود. در مجموعه مستر خورس می توانید این طیور را در رنگ های مختلف سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید.

 

قیمت خروس زنده در تهران

مزایای خرید خروس زنده از لایو شیپ

 

همانطور که در رابطه با تمامی خدمات دیگر اشاره کردیم، خرید از این مجموعه دارای مزایای بسیار عالی می باشد. در این بخش هم باید اشاره کنیم که این محصول نیز به صورت ویژه در مرکز عرضه معتبر به صورت بهداشتی ارائه می شود.

 

برخی مزایای ویژه شامل موارد زیر می باشد.

 

    قیمت ارزان نسبت به سایر مراکز در سال 1401

    رشد 100 درصد طبیعی و ارگانیک

    رعایت پروتکل های بهداشتی

    دارای مجوز فعالیت از مراجع مختلف

    قصابی رایگان

    ارسال به تمامی نقاط

    عرضه مرغ و خروس سالم

    نظارت توسط دامپزشک مجموعه

    خواندن دعای ذبح خروس هنگام قربانی کردن توسط قصاب

    رعایت اصول و احکام اسلام هنگام ذبح مرغ و خروس

    عرضه طیور محلی به منظور قربانی برای دفع بلا، چشم زخم، نذری، رفع حاجت، قربانی در مراسمات مختلف جهت ریختن خون

    ارسال کارتخوان سیار درب منزل مشتری جهت پرداخت در محل

    و …

 

گالری تصاویر مرغ و خروس محلی در نژادهای مختلف برای قربانی کردن جهت دفع بلا، چشم زخم، نذری و …

تصاویر مرغ و خروس محلی در طبیعت

خروس سفید رنگ برای دفع بلا و چشم زخم

خروس لاری و مرغ لاری تخم گذار

خروس مشکی برای دفع بلا

عکس خروس سیاه رنگ برای چشم زخم

عکس خروس قرمز برای قربانی

قیمت خروس سیاه رنگ امروز برای قربانی کردن

نرخ روز خروس و مرغ محلی

قیمت خروس برای قربانی در کرج

 

شماره تلفن ثابت:

22538486 – 88626827
22307869 – 22307869
8053042 – 88626827
44273356 – 44273354
77813682 – 77690636
09195299414 – 09124361322

یکی از مناطق تحت پوشش مجموعه لایوشیپ مربوط به شهر کرج می باشد که کلیه محصولات اعم از دام زنده و طیور زنده محلی را به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می کند. ما در این مجموعه خدمات خود را با نرخ مناسب برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم. برای این منظور قیمت خروس زنده در کرج و تهران جزو موارد مهمی است که مشتریان در رابطه با آن از مشاوران ما سوال می کنند. این نوع طیور بر اساس چندین ویژگی خاص قیمت گذاری می شوند و تنها با وزن آن قیمت خرید مشخص نمی شود. شما همشهریان عزیز می توانید در هر محله و منطقه ای از کرج که هستید با شماره تماس ما جهت خرید خروس و مرغ زنده تماس بگیرید. همکاران ما طیور خریداری شده را به محل و درب منزل شما ارسال خواهند کرد.

 

قیمت خروس زنده در تهران

کانال خرید و فروش خروس و مرغ محلی

 

کانال تلگرام در تعداد زیاد برای انجام معاملات مربوط به پرندگان زینتی و نژاد های محلی وجود دارد. بسیاری از معاملات مربوط به این نوع پرندگان در چنین فضایی صورت می گیرد. نکته قابل توجه در این بین، توجه به نکات لازم برای انجام خرید و یا فروش ایمن و مطمئن می باشد، تا هیچ کدام از طرفین معامله متضرر نشوند. چرا که مسئولین انجام هر گونه معامله ای در چنین فضایی بر عهده خود افراد می باشد. بهتر است از مراکز فروش نسبت به خرید اقدام نمایید تا نمونه ای سالم، بهداشتی و به دور از نگرانی های مربوط به کلاهبرداری و … را دریافت کنید.

 

شماره تلفن ثابت:

22538486 – 88626827
22307869 – 22307869
8053042 – 88626827
44273356 – 44273354
77813682 – 77690636
09195299414 – 09124361322

قیمت خرید مرغ و خروس زنده محلی در تهران و کرج برای دفع بلا و چشم زخم در این بخش مورد بررسی قرار گرفت. جهت انجام خرید انواع دام و طیور بهداشتی با قیمت مناسب می توانید از طریق شماره های داخل سایت با کارشناسان مجموعه مستر خورس در تماس باشید.

امتیاز شما به این مقاله
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *