خرید مرغ زنده در شرق تهران|قیمت روز مرغ زنده در شرق تهران

خرید مرغ زنده در شرق تهران کمی دشوار است و ممکن است در برخی مواقع نیاز به خرید سریع‌تر در زمان محدود‌تر داشته باشید. ما در مجموعه آرمان برای دسترسی سریع و بدون اتلاف وقت، امکان خرید اینترنتی مرغ زنده در شرق تهران را به صورت 24 ساعته فراهم کردیم تا بتوانید با خرید انواع طیور، سفارش شما در محل مورد نظر به همراه قصاب اعزام گردد. خرید مرغ زنده در شرق تهران به علت مصرف آن پس از ذبح به عنوان مواد اصلی غذایی، نیاز به توجه به برخی نکات کلیدی و اساسی دارد. ما علاوه بر فروش انواع طیور زنده، شما را در انتخابی بهتر نیز راهنمایی خواهیم کرد.

خرید مرغ زنده در شرق تهران در چه مواقعی مورد نیاز است؟

امروزه در بسیاری از مراسم‌ها و مناسبت‌ها، مرغ‌های زنده را برای قربانی کردن مورد استفاده قرار می‌دهند. از جمله این مناسبت‌ها می‌توان به مراسم‌های عروسی، به دنیا آمدن کودک، خرید اتومبیل و یا خرید خانه‌ای جدید اشاره کرد. علت قربانی کردن مرغ و خروس، افزایش قیمت دام است که پس از بروز این موضوع، از مرغ‌ها برای قربانی کردن استفاده می‌کنند.

این تکنیک یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای رفع بلا است که افراد بسیاری به این موضوع اعتقاد دارند و پس از قربانی کردن مرغ زنده، آن را به قشر فقیر تقدیم می‌کنند که این موضوع علاوه بر دور کردن بلا، در کمک کردن به افراد بی‌بضاعت نیز بسیار کار پسندیده‌ای است. ما در مجموعه آرمان این امکان ار فراهم کرده‌ایم تا تنها با چند کلیک هر تعداد مرغ و خروسی که برای قربانی کردن نیاز دارید را سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر دریافت کنید. دیگر استفاده‌ای که از مرغ‌های زنده می‌شود پرورش آن است که امروزه بازار خوبی نیز دارد و به راحتی می‌توان از طریق این صنعت، کسب درآمد کرد.

خرید مرغ زنده در شرق تهران در چه مواقعی مورد نیاز است؟

نکات قابل توجه برای خرید مرغ زنده در شرق تهران

اولین نکته‌ای که باید در هنگام خرید مرغ زنده در مناطق شرق تهران به آن توجه کنید، سلامت مرغ است. برای اطمینان از صحت و سلامت مرغ، بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که قابل اعتماد هستند و برای پرورش مرغ از راه‌های طبیعی و غیرهورمونی استفاده می‌کنند؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است پس از استفاده از گوشت مرغ‌های ناسالم، دچار عوارضی شوید که قابل جبران نباشد و مجبور به گذراندن طول درمان با هزینه‌های بالا شوید.

انتقال باکتری از طریق مصرف گوشت و مرغ یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها به شمار می‌رود که افراد به علت نداشتن اطلاعات کافی در هنگام خرید و توجه به نکات کلیدی دچار این گونه بیماری‌ها می‌شوند. کودکان بسیاری در اثر مصرف گوشت‌های ویروسی دچار مسمومیت‌های حاد شده اند. برای جلوگیری از این اتفاقات تنها کافی است برای خرید مرغ زنده به مجموعه آرمان مراجعه کنید؛ زیرا مجموعه ما دارای گواهی دامپزشکی است که این موضوع خیال شما را از بابت خرید مرغ زنده در شرق تهران راحت می‌کند.

البته موضوع قابل اهمیت دیگر که باعث می‌شود خرید شما از مجموعه ما مطمئن‌تر باشد، بررسی مداوم و مستمر سلامت مرغ‌های زنده است. تمامی طیور موجود به خصوص مرغ‌های ما زیر نظر دام پزشکی چک می‌شوند و همه آن‌ها از سلامت کافی برخوردار هستند. در نهایت ما در مجموعه آرمان بهترین و سالم‌ترین مرغ‌ها را درب منزل به شما تحویل خواهیم داد.

این اطلاعاتی که بازگو شد مناسب برای افرادی است که قصد استفاده از گوشت مرغ را دارند و اما افرادی که تصمیم دارند که از مرغ زنده نگهداری کنند و یا کسانی که مراکز و مرغداری‌هایی فعال دارند و نیاز به خرید همیشگی مرغ زنده دارند، باید نکاتی دیگر را مورد توجه قرار دهند که پس از خرید طیوری نامناسب ضرر و زیانی به کسب‌وکار آن‌ها وارد نشود. در ادامه به بررسی این نکات می‌پردازیم.

نکات قابل توجه برای خرید مرغ زنده در شرق تهران

نکات مهم خرید مرغ زنده در شرق تهران برای مرغداری‌ها

سلامت مرغ‌های زنده از روش‌های مختلفی قابل تشخیص است اما در اولین مرحله باید دقت کنید که آمپول‌های هورمونی به مرغ‌ها تزریق نشده باشد. هنگام خرید مرغ زنده حتما توجه داشته باشیدکه مرغ مورد نظر جوان و کاملا سرحال باشد که اگر در حوزه‌ی پرورش طیور تخصص داشته باشید، با مشاهده مرغ متوجه این موضوع می‌شوید.

اگر مرغداری شما تازه تاسیس است و مهارتی در شناسایی مرغ و خروس ندارید، می‌توانید تنها با استفاده از راه‌های ارتباطی با مشاورین ماهر ما در این رشته تماس بگیرید تا شروع خوبی داشته باشید و در ابتدای کار به مشکلی برخور نکنید. متخصصان ما علاوه بر راهنمایی برای خرید، بهترین نژاد مرغ‌های زنده و دیگر طیور را معرفی خواهند کرد و پس از انتخاب نهایی، سفارش در اسرع وقت ارسال خواهد شد. ارسال طیور و قصاب در مجموعه آرمان با هر تعداد رایگان است و این یکی دیگر از مزایایی است که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم.

در هنگام خرید دقت داشته باشید که مرغ‌های لاغر و مرغ‌های بسیار چاق برای خرید مناسب نیستند؛ علت نامناسب بودن مرغ‌های لاغر، نداشتن تغذیه و سن بسیار پایین است که مناسب قربانی کردن و یا تخم‌گذاری نیستند و علت نامناسب بودن مرغ‌های چاق، تغذیه‌ی غذای غیر استاندارد و غیرطبیعی است. مرغ زنده در شرق تهران باید وزن استانداردی داشته باشد که این موضوع مرتبط با تغذیه و خوراک مرغ است. مرغ‌ها برای استفاده از گوشت و همچنین تخمشان باید تغذیه مناسبی داشته باشند تا بتوانند گوشت و تخم پرخاصیتی داشته باشند. ما در مجموعه آرمان گوشتی‌ترین مرغ‌ها را که از سلامت کامل برخوردار هستند، در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

قیمت مرغ زنده در شرق تهران

قیمت مرغ زنده در شرق تهران

مرغ‌ها نیز همانند دیگر حیوانات نژاد‌های متفاوتی دارند که برخی از نژاد‌ها از مزایای بیشتری برخوردار هستند. از جمله این مزایا می‌توان به تخم‌گذاری بیشتر برخی از آن‌ها اشاره کرد. قیمت طیور با توجه به نژاد، سن، وزن و سلامت آن مشخص می‌شود و به صورت روزانه متغیر است. با مراجعه به مجموعه آرمان می‌توانید بهترین مرغ‌های زنده در شرق تهران را با کمترین قیمت تهیه کنید.

جهت سهولت خرید، حمل و نقل و ارسال رایگان را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم که در کاهش مبلغ پرداختی تاثیرگذار است و علاوه بر صرفه جویی در هزینه، به افراد کمک می‌کنند هنگام جا به جایی مرغ زنده دچار مشکلاتی نشوند که علت آن حمل دشوار مرغ زنده با ماشین‌های شخصی است.

ارسال طیور در مجموعه آرمان در همه‌ی روز‌های هفته به صورت ۲۴ ساعته است و محدودیتی در هر ساعت روز نخواهید داشت؛ همکاران ما نیز در زمان معین شده درب منزل شما حضور به هم می‌رسانند. همانطور که اشاره شد ما در مجموعه آرمان قصاب ماهر نیز به همراه طیور مورد نظر ارسال خواهیم کرد. قصاب‌های ما از مهارت بسیاری برخوردار هستند و در زمان کوتاه و بدون اتلاف وقت مرغ زنده را برای شما قربانی خواهند کرد و همچنین باعث می‌شود محیط مورد نظر آلوده به خون طیور قربانی شده نشود و بتوانید به آسانی و به صورت شرعی قربانی خود را ذبح کنید.

 جهت خرید مرغ زنده و اطلاع یابی از لیست قیمت با ما تماس حاصل نمایید جهت تماس بر روی آیکن زیر کلیک نمایید 

تماس با ما

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *