خرید غاز زنده در تهران|قیمت روز غاز زنده در تهران

خرید غاز زنده در تهران

خرید غاز در تهران

مستر خروس یکی از بزرگ ترین مرکز فروش مرغ و خروس و غاز و… در تهران میباشد که به تمامی نقاط دارای ارسال میباشد جهت خرید غاز در تهران و اطلاع یابی از قیمت کافیست با مشاوران ما تماس حاصل نمایید جهت تماس بر روی آیکن یر کلیک نمایید.

تماس با ما 

این پرنده مهاجر ، قادر به حرکت در حدود 1550 مایل در روز با سرعت 62 مایل در ساعت است. آنها قوی ، آسان برای آموزش و وفادار به پرورش دهندگان خود هستند. آنها همچنین بسیار به یکدیگر وفادار هستند و اگر نوع دیگری از آنها بیمار شود یا خسته شود ، برای کمک و پشتیبانی باقی خواهند ماند.

چگونه می توان رفتار غازها و ویژگی های آنها را توصیف کرد؟

آنها پرندگان آبی شبیه اردک هستند ، اما از نظر اندازه و وزن بزرگتر هستند. پاهای آنها توری است که به آنها کمک می کند در آب شنا کنند. آنها هزاران سال است که توسط رومی ها و دیگر فرهنگ های اروپایی پرورش یافته اند و 4000 سال پیش مصری ها حیوان مقدسی محسوب می شده اند.در طول این سالها ، غازها به آرامی با حیوانات خانگی و مزارع داخلی ادغام شده اند. آنها همچنین ممکن است به عنوان اردک نیز شناخته شوند .

خرید غاز زنده در تهران

 

بر خلاف سایر گونه های پرندگان ، غازها به دلیل پر بودن آنها در برابر بیماری ها و شرایط نامساعد جوی مقاوم هستند. این باعث می شود آنها در طول سال در خارج از خانه پرورش داده شوند و به مراقبت زیادی احتیاج ندارند.

یکی از ویژگی های غازها که امروزه به خوبی شناخته نشده است ، اما در گذشته آنها را بسیار محبوب کرده است ، این است که آنها بسیار وفادار هستند ، هم با پرورش دهندگان و هم با غازهای دیگر.

 جهت خرید غاز زنده در تهران و اطلاع یابی از لیست قیمت کافیست با مشاوران ما تماس حاصل نمایید .

تماس با ما 

به طرز عجیبی ، غازها به سادگی تربیت می شوند مانند سگ ها و حس بویایی خوبی دارند. آنها به سرعت به انسان عادت می کنند که بسیار مفید است. چیزی که عجیب است این است که رفتار آنها هنگام ملاقات با غریبه ها عالی نیست.

اگرچه ، در قدیم ، مردم از ویژگی های این پرنده قدردانی می کردند ، اما امروزه آنها از وحشی محسوب میشوند. اکنون آنها برای گوشت و تخم مرغ پرورش داده شده اند، برخی از شکارچیان طبیعی آنها روباه ، جغد و راکون هستند.

خرید غاز زنده در تهران

خصوصیات بدنی غاز

چندین نژاد غاز وجود دارد و همه پرندگان مهاجر هستند. برخی از گونه ها مانند غاز کانادایی می توانند با سرعت بین 40 تا 70 مایل در ساعت پرواز کنند.

هنگام مهاجرت ، آنغازها می توانند از 2000 تا 3000 مایل را طی کنند. هنگامی که هوا خوب است ، آنها می توانند حداکثر 1500 مایل را در یک روز طی کنند.

اگرچه غازها آبزیان هستند ، اما بیشتر وقت خود را با پرواز می گذرانند و بال های آنها می تواند تا 6 فوت برسد. آنها همچنین بسیار سریع هستند و در صورت تهدید سرعت متوسط 30 تا 37 مایل در ساعت یا حتی تا 55 مایل در ساعت را حفظ می کنند.

جهت گیری و ارتباطات

آنها یکی از بهترین حس های جهت دهی را دارند و می توانند پس از گذشت یک سال از ترک آن به لانه تولد خود بازگردند. این پرندگان به صورت گروهی مهاجرت می کنند و یک “V” کامل در آسمان تشکیل می دهند. در حین سفر ، آنها برای ایجاد انگیزه در همراهان خسته سر در می آورند. افراد عقب در صورت احساس خستگی ، جلوی سازه را جایگزین می کنند.

 جهت خرید غاز زنده در تهران کافیست با مشاوران ما تماس حاصل نمایید جهت تماس بر روی آیکن زیر کلیک نمایید.

تماس با ما 

غازها میزان بیشتری از همنشینی دارند. هنگامی که یکی دیگر از اعضای گروه آنها مریض می شود یا برای سفر بسیار خسته می شود ، اغلب همراه با سایرین از تشکیلات خارج می شوند تا بروند و کمک کنند ، و حتی تا بهبودی در آن بمانند.

ویژگی ها و رفتار غازها: پرنده ای وفادار

جوجه های غاز می توانند در سن دو یا سه ماهگی پرواز کنند. مردان در طول زندگی خود به عنوان یک زن و شوهر بسیار از ماده محافظت می کنند.

شما میتوانید تنها با یک تماس با مشاوران ما مرغ خروس و یا غاز زنده مورد نظر خود را خریداری نمایید جهت تماس بر روی آیکن زیر کلیک نمایید.

تماس با ما

4/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *