خروس قربانی در تهران

khoros/خروس قربانی در تهران

خروس قربانی در تهران 

پرورش گونه های طیور مانند بوقلمون و جوجه مرغ و خروس از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. طیور در بیشتر مکان های جهان در مزارع بزرگ پرورش می‌یابد، اما طیور در آفریقا معمولاً به‌طور معمول آزاد هستند و به دنبال غذا هستند. گونه های طیور کوچکتر و راحت تر از بسیاری از حیوانات مزرعه دیگر نگهداری می شوند. به همین دلیل، پرورش طیور منبع درآمد خوبی برای زنان و کودکان در بسیاری از مناطق جهان است.

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع دام و طیور زنده و گوسفند زنده در سراسر تهران با ما تماس بگیرید تا دام زنده سالم همراه با قصاب در محل تحویل بگیرید.

جهت سفارش خروس قربانی در تهران با ما تماس بگیرین  

09123943700

khoros/خروس قربانی در تهران

برای کسانی از ما که در حال یادگیری نحوه پرورش جوجه هستیم یا به دیگران نحوه پرورش مرغ و خروس را آموزش می دهیم، باید متوجه باشید که برخی نژادهای طیور قابل نگهداری نیستند. پرندگان شما هر نسلی که می گذرد یا در حال بهبود یا انحطاط هستند. پرورش انتخابی تنها وسیله ای است که به وسیله آن می توان یک گله را بهبود بخشید: این نوع پرورش مستلزم حذف همه پرندگانی است که مطابق با استانداردهای نژاد نیستند.

مطالب پیشنهادی: خرید خروس زینتی ، خروس جنگی ، 

هر پرورش دهنده استانداردی دارد. استانداردهای مکتوب انجمن طیور آمریکا و انجمن Bantam آمریکا مکان های عالی برای شروع سفر شما در پرورش طیور هستند. این استانداردها بسیار بیشتر از بیان رنگ های پر انجام می دهند. اگر می خواهید نحوه پرورش جوجه ها را بیاموزید، اینجاست که بهترین تیپ بدنی برای تولید گوشت و تخم مرغ را کشف خواهید کرد.

 همچنین بهتر است در صورت امکان از این فرصت برای بازدید از پرورش دهنده همان مرغی و خروسی که قصد نگهداری آن را دارید استفاده کنید. بازدید از نمایشگاه مرغداری محلی نیز به شما درک بهتری از ظاهر کلی پرندگان می دهد. نحوه مراقبت را بیاموزید برای جوجه های جدید شما بیاموزید که چگونه گله خود را با این راهنمای گام به گام شروع کنید – از راه اندازی پرورش دهنده و پرورشگاه تا اینکه کدام نژاد برای شما بهترین است! ما همچنین تغذیه، گرم کردن، و بیماری های رایج را بررسی می کنیم. 

با شناخت گله خود به همان شکلی که انجام می دهید، دوست دارید چه چیزی بهبود یابد: وزن، قد، تولید، رنگ؟ آیا بیشتر به پرورش جوجه برای تخم مرغ علاقه دارید یا برای گوشت؟  شما باید روی بهبود یک یا دو چیز در یک زمان کار کنید، به یاد داشته باشید که این نوع همیشه اول است.

این با این فرض است که گله شما سلامت و قدرت خوبی از خود نشان می دهد. اگر نه، پس قبل از حرکت باید ابتدا آن را درست انجام دهید. پرورش انتخابی فرآیندی است که سفری بی پایان است. ما با موجودات زنده سروکار داریم. به این ترتیب، ما باید یکی از قوانین اساسی دامپروری را درک کنیم: هر گروهی همیشه به سمت متوسط ​​حرکت می کند. این دلیل اصلی نیاز ما به انتخاب بر اساس یک استاندارد است.پس از تعیین آنچه که امیدواریم با پرورش امسال به دست آوریم، با در دست داشتن استاندارد، اقدام به انتخاب پرورش دهندگان خود می کنیم.

مطالب پیشنهادی: خروس زنده در تهران ، مرغ و خروس محلی

جهت سفارش خروس قربانی در تهران با ما تماس بگیرین  

09123943700

هنگام یادگیری نحوه پرورش جوجه ها، همیشه کمک می کند که یک مربی بتواند شما را در سال اول یا دوم انتخاب شما همراهی کند. با این حال، به دلیل مسافت یا موارد دیگر، همیشه این امکان وجود ندارد. انجام این کار به تنهایی کار غیرممکنی نیست، اما اگر تکالیف خود را انجام داده باشید و این فرصت را داشته باشید که از نزدیک ببینید نژاد شما چگونه باید باشد. 

با نگاهی به گله جوجه های حیاط خلوت خود، باید یک سوال بسیار مهم از خود بپرسید: آیا می توانم از اینجا به جایی که می خواهم برسم؟ به عنوان مثال، اگر می خواهید با پرندگان خود وارد رقابت شوید، احتمال زیادی وجود دارد که لازم باشد یک پرنده با کیفیت نمایش به گله خود اضافه کنید.

یا اگر می خواهید به نرخ بالاتری از تولید تخم برسید، ممکن است لازم باشد یک پرنده از چنین گله ای را به گله خود اضافه کنید. این احتمالاً چیزی است که قبلاً در طول تحقیق و تعامل با سایر پرورش دهندگان قبل از یادگیری نحوه پرورش جوجه ها در نظر گرفته اید.

بسته به اینکه گله شما فاقد کدام ویژگی باشد، تعیین می کند که آیا خروس یا مرغ خریداری می کنید. ضرب المثل قدیمی، که عموماً درست است، این است که مرغ نوع را تعیین می کند و خروس رنگ. ما امروزه در مورد ژنتیک خیلی بیشتر از زمانی که این عبارت مرسوم بود، می دانیم، اما همچنان توصیه های اولیه خوبی است، به خصوص که به نوع آن مربوط می شود. 

تکنیک های مختلفی برای یادگیری نحوه پرورش جوجه ها وجود دارد که در صفحات حیاط خلوت مرغداری مورد بحث قرار گرفته است. من دوست دارم آن را تا حد امکان ساده نگه دارم و تکنیکی را توسعه داده ام که برای من خوب کار می کند.

نکته مهم در مورد پرورش این است که شما می توانید انتخاب کنید که چه چیزی برای شما مفید است. در واقع، جفت‌گیری تکی احتمالاً ساده‌ترین روش برای پیروی است، اما بیشتر مردم می‌خواهند جوجه‌های بیشتری نسبت به جفت‌گیری مجرد تولید کنند. سیستم پرورشی که من استفاده می کنم در واقع ترکیبی از Rolling Mating و Clan Mating System است. من به آن جفت گیری خانوادگی می گویم. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

جهت سفارش خروس قربانی در تهران با ما تماس بگیرین  

09123943700

 

امتیاز شما به این مقاله
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *