خروس زنده در تهران| خرید آنلاین مرغ و خروس زنده

خروس زنده در تهران
خروس زنده در تهران

خروس زنده در تهران به عنوان ارائه کننده مرغ و خروس آرمان برای قربانی و دفع کردن بلا و نوزاد، چشم زخم است. برای انجام نکات شرعی برای ذبح باید قصاب مجرب انجام شود. انواع دام و طیور مثل تخم گذار و خروس زینتی و محلی و ماشینی، اردک، غاز، بوقلمون و تخم مرغ موجود می باشد. برای تهیه خروس زنده در تهران مجموعه ما در خدمت شما عزیزان می باشد. 

گوشت خروس قربانی شده حرارت کمتری نسبت به مرغ  دارد و دارای خشکی کمی می باشد. خوردن سوپ جوجه علی الخصوص جوجه خروس در افراد بیمار و یا اشخاصی که تازه از بستری بیماری خارج شده اند و یا افراد تب دار بسیار مفید می باشد. آب گوشت خروس در صورتی که خوب پخته شود. خواص زیادی برای بدن دارد. دفع مواد سود بدن، تب های صفراوی، از بین بردن ضعف جسمانی، بالا بردن قوای جنسی، بهتر سدن درد مفاصل، چاق کننده، است. با توجه به مزایای گوشت آن مرغ و خروس قربانی سیاه و محلی بسیار رونق گرفته است. مرغ و خروس آرمان فقط در تهران فعالیت می نماید.
خروس موجودی نترس و جنگجو است و به شدت این خصیصه در نژادهای متفاوت یکسان نمی باشد. در بین این خروسها و مرغها گوشت خروس مزاجی گرم وشش خشک می باشد. سوپ جوجه خروس به افراد بیمار و یا افرادی که تازه از بیماری درمان پیدا می کند بسیار مفید می باشد. گوشت خروسی که شروع به خواندن نکرده بهترین نوع این گوشت است. گوشت خروس ارزش بالای غذایی دارد و سبب چاقی و افزایش رطوبت است. بهترین روش پخت آن استفاده از سرکه و آبغوره و سکنجبین تهیه کنید تا از تاثیرات منفی آن جلوگیری شود. آبگوشت خروس پیر به همراه سبزیجات بهترین راه درمان برای قولنج می باشد. آبگوشت خروس برای درمان درد معده نفاخ به عنوان تسکین می باشد. تب ها را درمان می کند و با چاشنی برای تسکین درد مفاصل و لرزش توصیه می شود. در زمان گذشته برای از بین بردن سم نیش حشرات از قلب خروس و به عنوان ضمادی بر روی محل آسیب دیده قرار می گیرد و تاثیر سم را پایین می آورد. جهت خرید خروس زنده یا مرغ زنده با ما با شماره های زیر تماس بگیرید.

22538486-88626827-09195299414-09124361322

امتیاز شما به این مقاله
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *