خرید خروس زنده|خرید انواع مرغ و خروس زنده

خرید خروس زنده
خرید خروس زنده

مجموعه عرضه کننده مرغ و خروس آرمان در تهران ارائه دهنده مرغ و خروس زنده می باشد. خرید خروس دارای نکاتی است. ابتدا باید تعیین کنیم هدف ازخرید خروس چیست؟ برای نگهداری و شرکت مسابقات برای کسب درآمد ویا برای قربانی کردن است.

روش های خرید خروس

 از طریق تخم نطفه دار

اولین روش خرید خروس از طریق تخم نطفه دار است اما این احتمال وجود دارد که جوجه ها ماده باشند اما هدف شما خروس باشد. ولی این روش از نظر اقتصادی مناسب است و در هزینه هایتان صرفه جویی می نمایید. راه حل دیگر برای خرید خروس زنده در تهران تماس با مجموعه عرضه کننده مرغ و خروس آرمان ارائه دهنده مرغ و خروس زنده می باشد.

خرید جوجه لاری یک روزه یا یک هفته ای

روش دوم خرید خروس، خرید جوجه لاری یک روزه یا یک هفته ای می باشد از این طریق فقط جوجه خروس خرید می شود و به همین دلیل شما یک مرحله جلوتر خواهید بود.در حالی که دیگران منتظر شکستن تخم مرغ های خریداری شده اند. در مدت زمان 21 روز شما جوجه هایتان رشد می کنند. و آماده شرکت در مسابقات هستند.جوجه های لاری قیمت بالایی دارند اما نگهداری از جوجه های لاری به مراقبت بالایی احتیاج دارند و در صورت رعایت نکردن ازبین می روند. برای خرید مرغ و خروس قربانی به سایت مراجعه نمایید.
 

تغذیه خروس لاری

 
جوجه های لاری مانند دیگر جوجه ها از زمان خارج شدن از تخم تا 24ساعت نیاز به غذا ندارند. برای کاهش استرس جوجه های تازه به دنیا آمده باید به آنها محلول شکر و آب داد. تا دوماهگی می توان به آنها دانه های فرموله شده داد.نکته مهمی که باید توجه کرد باید از خوردن جگر و گوشت خروس لاری به دلیل مسمومیت جلوگیری نمود. تغذیه مناسب خروس لاری پیاز خام، برنج بدون روغن، نمک و سفیده تخم مرغ می باشد.
درصورتی که قصد خرید خروس قربانی و خرید خروس را دارید می توانید سفارش خود را به مجموعه عرضه کننده مرغ و خروس آرمان ارائه دهنده مرغ و خروس محلی دهید این مجموعه با قیمت روز و با خیالی آسوده خرید نمایید.
امتیاز شما به این مقاله
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *