خرید خروس|قیمت خروس زنده|خروس زنده|قیمت مرغ زنده

خرید خروس
خرید خروس

خرید خروس در کنار خرید مرغ و سر بریدن آنها کی از روش های سنتی برای دفع بلا است.

خروس نسبت به مرغ دارای هوش بالاتری است.اگر شما خرید خروس را به قصد پرورش آن انجام می دهید باید به این نکات توجه کنید.یکی اینکه خروس ها معمولا چند مرغ را به عنوان جفت خود انتخاب می کنند و برای محافظت از جفت های خود منطقه ای را مشخص می کنند .خروس زنده معمولا بر روی سطحی بلند و دارای ییک یا دو متر ارتفاع قرار می گیرد تا بر منطقه خود تسلط داشته باشد.

مرغ و خروس زنده معمولا همه چیزخوار است.اما برای اینکه تخم گذاری بهتر انجام شود خوردن گندم توصیه می شود.برای تامین کلسیم بدن مرغ ها از پودر صدف یا استخوان استفاده می شود تا تخم هایی سالم بگذارند.

سحرخیزی خروس

تمامی جانداران دارای یک سیستم زمان سنجی زیستی هستند که فعالیتشان را تنظیم می کند.خروس هم مانند تمامی جانداران با توجه به این سیستم در ساعت ابتدایی روز شروع به آوازخوانی می کند.

نکته جالب این است که اگر در منطقه ای چند خروس وجود داشته باشد و یکی از آنها زودتر از بقیه شروع به آواز خوانی کند دیگر خروس ها نیز شروع به آوازخونی می کنند.

استفاده از نورهای مصنوعی مانند پرژکتورها می تواند ساعت درونی خروس ها را برهم زند.

نوع دیگر خروس برای نبرد ،پرورش داده می شوداین نوع خروس ها دارای ذاتی جنگو هستند.یکی از معروف ترین خروس ها که برای این کار پرورش داده می شوند خروس لاری است.برای پرورش این گونه خروس ها باید مهارت و تخصص داشته باشید.

انواع نژاد های خروس جنگی

– نژاد مالی

– نژاد مالا گاچ

– نژاد برزیلی

– نژاد اصیل

خرید خروس برای استفاده از گوشت آن به دلیل قیمت پایین و خاصیت های زیادی که دارد طرفداران خود را دارد.در اینجا به برخی از خواص آن می پردازیم:

1- منبع پروتئین و ویتامین ها

2- راحت الهضم

3- تقویت سیستم ایمنی

4- پیشگیری از افسردگی

5- شادابی پوست

امتیاز شما به این مقاله
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *